כותרות אחרונות
Search

לראשונה, סוכריות מנטוס בשקית משפחתית

mentos

לראשונה, סוכריות מנטוס בשקית משפחתית

שקית סוכריות בטעמי פירות חדשים ומוכרים

 

ליימן שליסל, יבואנית דברי המתיקה המובילה בישראל, מרחיבה את משפחת סוכריות מנטוס שנמכרו עד כה רק בגלילים המוכרים והאהובים, ומשיקה לראשונה בישראל, סוכריות מנטוס בשקית משפחתית.

 

בימים אלו, עולות על המדפים שקיות משפחתיות של סוכריות מנטוס בטעמי פירות שחלקם מוכרים וחלקם חדשים אבל כולם מרעננים ובעלי טעם נפלא:

סוכריות מנטוס בטעם תפוח * סוכריות מנטוס בטעם דומדמנית שחורה * סוכריות מנטוס בטעם תות שדה * סוכריות מנטוס בטעם לימון * סוכריות מנטוס בטעם תפוז – כל הטעמים כעת בשקית סוכריות משפחתית המתאימה להנאה משותפת של החברים והמשפחה.

צילום: אפרת אשל

שקית סוכריות מנטוס מעוצבת ונוחה לשימוש, היא מכילה כ-70 סוכריות לעיסה רכות וטעימות.  סוכריות מנטוס הן מותג הסוכריות האהוב והפופולארי ביותר בישראל.

 

מחיר והיכן ניתן להשיג: שקית סוכריות מנטוס החדשה מגיעה באריזת נוחות המכילה 160 גרם של סוכריות ומחירה המומלץ: 10 ₪. ניתן להשיג ברשתות השיווק.

 

כמו כל מוצרי מותג מנטוס כך גם סוכריות מנטוס בשקית הינן בעלות כשרות מהודרת מטעם חוג חתם סופר בני ברק.

 

מותג מנטוס מיובא לישראל ומשווק בה על ידי חברת ליימן שליסל  אשר הוקמה בשנת 1955 וכיום נחשבת למובילה ביבוא שיווק והפצה של ממתקים ומזון. ליימן שליסל מציעה גם מגוון רחב של חבילות שי לאירועים ולחגים. בחברה מועסקים  כ-500 עובדים בעזרתם פוקדים ישירות את רוב נקודות המכירה בארץ. באתר החברה –  www.l-s.co.il , ניתן לקבל אינפורמציה אודות המותגים אותן מייבאת ומשווקת ליימן שליסל בישראל.