כותרות אחרונות
Search

שנה טובה ומתוקה מתחילה עם הוופלים הקלאסים של "לואקר".

"לואקר" מכבד את  ראש השנה

שנה טובה ומתוקה מתחילה עם הוופלים הקלאסים של "לואקר".

לואקר מציג הוופלים הקלאסים במהדורת חג מוגבלת המכילה  50% יותר ! ללא שינוי במחיר

 

לכבוד השנה החדשה, לואקר מציעה את הוופלים הקלאסיים, המוכרים והאהובים במהדורה מוגבלת המכילה 50% יותר וופלים – ללא כל שינוי במחיר.

 

המהדורה החגיגית והמוגבלת של הוופלים הקלאסיים של לואקר, בשני טעמים: במילוי קרם אגוזי לוז ובמילוי קרם שוקולד, מוצעת במשקל 262.5 גרם (במקום 175 גרם) וללא שינוי במחיר- 10 ₪ בלבד.

 

כמו כל מוצרי לואקר, כך גם הוופלים הקלאסיים של לואקר, מיוצרים באיכות יוצאת דופן ובלתי מתפשרת, ומכילים רכיבים טבעיים, ללא צבעי מאכל, ללא שומן טראנס וללא חומרים משמרים.

צילום: יח"צ

מחיר והיכן ניתן להשיג:
את הוופלים הקלאסיים המוגדלים של לואקר (262.5 גרם), ניתן להשיג בשופרסל, יינות ביתן, רמי לוי, חצי חינם, יוחננוף, טיב טעם ועוד,  במחיר של 10 ₪ בלבד (זהה למחיר אריזת 175 גרם). המוצר בעל כשרות חלבית (לאוכלי אבקת חלב נוכרי),  בהשגחת ה- OU ובאישור הרבנות הראשית לישראל.

 

מוצרי לואקר מיובאים ומשווקים בארץ על ידי ליימן שליסל אשר הוקמה בשנת 1955 וכיום נחשבת למובילה ביבוא שיווק והפצה של ממתקים ומזון. בחברה מועסקים  למעלה מ-500 עובדים, בעזרתם פוקדים ישירות את רוב נקודות המכירה בארץ. באתר ליימן שליסל אתר –  www.l-s.co.il ניתן לקבל מידע אודות המותגים אותן מייבאת ומשווקת ליימן שליסל בישראל.