כותרות אחרונות
Search

רשת בר הבשמים – FEEL PERFUME BAR מתרחבת ופותחת 2 סניפים חדשים

רשת בר הבשמים –  FEEL PERFUME BAR מתרחבת ופותחת 2 סניפים חדשים

  רשת בר הבשמים משיקה ניחוחות מפתיעים לקראת השנה החדשה: IMPULSE לגבר ו-IN LOVE  לאישה, לתחושת התחדשות ורעננות

בקונספט ייחודי וראשון מסוגו בישראל חנויות בדגם בר-בשמים, FEEL FERFUME BAR, מציעה הרשת  24 סוגים שונים של ניחוחות בשמים המבוססים על תמציות פרימיום המאפשרות  לבחור את הריח המתאים לכל רגע נתון וגם אפשרות למילוי חוזר.  

 צילומים: מיכאל טופיול

שני הסניפים החדשים נפתחו בקניון ראשונים בראשון לציון ובגרנד קניון בחיפה והצטרפו לחמשת הסניפים הקיימים בתל אביב רבתי, קריות וירושלים.

חוש הריח שוטף את המוח בזיכרונות עזים וחוויות מהעבר, את הריחות  קשה לתאר במילים אלא רק בדימויים, מטאפורות ורגשות.

FEEL PERFUME BAR, מותג בשמים הפועל בקונספט ייחודי של בר בשמים בו הבושם נמזג לעיני הלקוח, משיק בימים אלו שני בשמים חדשים IN LOVE לנשים ו- IMPULSE לגברים, אשר ירעננו ויתרמו לתחושת ההתחדשות.

 

IN LOVE הוא בושם לנשים בניחוח פרחוני ומרענן בשילוב ניחוחות ברגמוט ואפרסק, אדמונית ושושנת המים, ובטוויסט מתוק של וניל מאסק. ניחוח הבושם מזכיר סיפור אהבה גדול ומרגש, תחושה המתאימה לשנה חדשה ומתוקה.

IMPULSE בושם מרגש ויצרי, לגבר. בעל ניחוח חמצמץ ופירותיי, המשלב מנטה מעוררת, וניל מלטף, תפוח ירוק וויט מאסק. הניחוח הינו מסקרן ומלהיב, ובעל נוכחות חזקה אשר לא מאפשר להישאר אדישים לריח.

 

לדברי היזם והבעלים ניר עוזרי: "אנו גאים ונרגשים להביא את בשורת בר הבשמים לראשונה בישראל והמגמה היא להגביר את הפריסה בכל רחבי ישראל. אנו מזהים שינוי בשנים האחרונות בתרבות צריכת הבשמים- אם בעבר השתמשת בבושם אחד, כיום הצרכן מחזיק ברשותו מספר בשמים בניחוחות שונים והאסטרטגיה שלנו כרשת בוטיק בשמים בדגם בר משקאות, לאפשר וללוות את הלקוח במזיגת הבושם וכן למלא את הבקבוק במילוי חוזר כדי לשמור על איכות הסביבה וליהנות ממחירי בשמים איכותיים במחירים מיוחדים".

מחירים: 50 מ"ל: 79.90 ₪ .  100 מ"ל: 129.90 ₪

 

ניתן להשיג בסניפי הרשת: קניון עזריאלי בתל אביב, דיזינגוף סנטר בתל אביב, קניון איילון ברמת גן, קניון מלחה בירושלים, הקריון בקריית ביאליק, קניון ראשונים בראשון לציון ובגרנד קניון בחיפה.

רשת FEEL PERFUME BAR הינה בוטיק בשמים בעיצוב של בר משקאות חדשני, המציעה 24 ניחוחות משכרים המאפשרים לבחור את הריח המתאים לכל רגע נתון. את הבשמים ניתן להשיג בשני גדלים- 50 מ"ל או 100 מ"ל. כשהבושם אוזל, ניתן למלא את הבקבוק במילוי חוזר ובמחיר אטרקטיבי. מוצרי המותג אינם נוסו על בעלי חיים, עומדים בדרישות משרד הבריאות ותורמים לאיכות הסביבה.