כותרות אחרונות
Search

קונים בטוח ברשת האינטרנט עם הכרטיס הנטען של בנק הדואר

לקנות בטוח ברשת האינטרנט עם הכרטיס הנטען של בנק הדואר

רכישת מוצרים בחו"ל באמצעות כרטיסי אשראי נטענים חוץ בנקאיים של בנק הדואר בשיתוף חברות האשראי ויזה ומאסטר כארד.

מי לא חושש מפני קניות באינטרנט ?, מסירת פרטי כרטיס האשראי באינטרנט, מחסירה פעימה בלב כולנו. אולי תהיה פריצה למרכז המידע, אולי מישהו יעתיק את פרטי הכרטיס ויעשה בו שימוש.  אתם זוכרים ודאי את הנער בן ה 16 שפרץ למחשבי הפנטגון? אתם זוכרים גם את הכנופיה שהציבה מצלמות בכספומטים וגנבה פרטי כרטיסי אשראי של לקוחות תמימים. 

 

לאנשים רבים כמוני, שנמנעו מקניות ברשת האינטרנט וחששו להעביר את פרטי כרטיס האשראי באינטרנט, נמצא פתרון קסם….כרטיס קניות נטען חוץ בנקאי של ויזה או ישראכרט  שמונפק על ידי בנק הדואר.

 

איך עובד הכרטיס ?

בשמת שדה סמנכ"ל שיווק ומכירות, שירות ופיתוח עסקי בדואר ישראל: "רוכשים כרטיס נטען בעלות של 45 ש"ח. הכרטיס ניתן לטעינה רב פעמית באמצעות סניפי הדואר בתשלום בשקלים חדשים, במט"ח על פי סוג הכרטיס ובאשראי או באמצעות העברה בנקאית ללא צורך להגיע לסניף הדואר.

 

הכרטיס הנטען מבית ויזה או מאסטרקארד מאובטח בצורה טובה ומשמש לביצוע רכישות באינטרנט, בטלפון ובכל בית עסק בעולם המכבד את כרטיסי האשראי של חברות האשראי. בנוסף הכרטיס משמש למשיכת מזומנים באמצעות כספומטים הפזורים ברחבי העולם. לכרטיס תוקף של 3 שנים והוא אינו מקושר לחשבון בנק ולכן אינו חושף את פרטי חשבון הבנק של המשתמש לצורך הונאה או גניבה.

 

בשמת שדה, סמנכ"ל שיווק ומכירות, שירות ופיתוח עסקי בדואר ישראל: "אנו רואים שהכרטיסים הנטענים הפכו אמצעי תשלום משמעותי בקרב קהלים רבים, ובחודש נובמבר בתקופת חגי הקניות הבינלאומיים, אנו רואים גידול רב בשימושים בכרטיסי המט"ח הנטענים של בנק הדואר. כרטיסי המט"ח הנטענים משמשים לקניות בחו"ל, אך 60% מהשימושים הינו דווקא לרכישות מהארץ באתרי סחר בינלאומיים. לכרטיסי המט"ח הנטענים של בנק הדואר יתרונות רבים – הם נוחים לשימוש, מקנים ביטחון משמעותי ושליטה בהוצאות, בטוחים בעת רכישה בחו"ל, מאובטחים וכוללים ביטוח בפני גניבות, אינם כוללים עמלות עסקה ומתאימים לקהלים מגוונים גם כאלו שאין להם כרטיס אשראי או חשבון בנק כמו נוער ומגזרים".

 

 

הפתעה והטבה נוספת של בנק הדואר בעת שימוש בכרטיס הנטען הוא החזר כספי על קניות במאות אתרים ישראלים ובינלאומיים באמצעות אתר האינטרנט: www.postcashback.co.il אותו השיקה חברת דואר ישראל בשיתוף חברת lessforme המאפשר להירשם ולקבל החזר כספי בגובה 8% בקניה במאות אתרים  כמו: אי ביי, אלי אקספרס, הוטל קמביין, אסוס, מלונות פתאל, אל-על, גוליבר, הדקה ה- 90, וואללה טורס, גרופון, איסתא, ישרוטל ועוד אתרים רבים בכל התחומים: אופנה, לייף סטייל, תיירות, פנאי, בידור, טכנולוגיה, בריאות ועוד… בכל הזמנה באחד ממאות האתרים, מקבלים החזר כספי בהתאם למדיניות האתרים, אשר יועברו על פי בקשת הלקוח לחשבון בנק בישראל בהחזר שקלי או לחשבון הפיפאל כהחזר דולרי, או כהחזר ישירות לכרטיס הנטען של דואר ישראל. לקוח שיבחר לקבל את ההחזר בכרטיס הנטען, ייקבל 5% נוספים מכספי המשיכה ב- cashback.

 

בשמת שדה סמנכ"ל שיווק ומכירות, שירות ופיתוח עסקי בדואר ישראל: "שרות זה הוא פתרון ידוע בכל העולם שמטרתו לעודד צרכנים להעדיף קניה באתרים מסויימים על פני אתרים אחרים באמצעות צבירת הנחות, נקודות או כסף. כך ניתן לסייע ללקוחות לחסוך כסף ולהוריד את יוקר המחיה".

 

אז למה אתם מחכים, רוצו לסניפי הדואר, רכשו כרטיס נטען, הטעינו אותו בכמה כסף שתרצו וצאו לחגיגת קניות בטוחה ברשת האינטרנט עם הנחות שוות והחזר כספי