כותרות אחרונות
Search

פרטנר מרחיבה את שיתוף הפעולה עם נטפליקס

פרטנר מרחיבה את שיתוף הפעולה עם נטפליקס:

שירות פרטנר TV יחד עם מנוי לNetflix ב-69 שקלים לחודש

 ההטבה למסלול הצפייה באיכות HD  ב-Netflix תינתן החל מהיום למשך חצי שנה, למצטרפים חדשים וללקוחות קיימים של פרטנר TV, וגם לבעלי מנוי קיים ב-Netflix המצטרפים לפרטנר TV

קבוצת פרטנר מרחיבה את שיתוף הפעולה עם נטפליקס (Netflix), רשת הטלוויזיה האינטרנטית המובילה בעולם. מהיום, (3.9) תינתן הטבה מיוחדת לכל לקוחות פרטנר TV, שיוכלו ליהנות מכל התכנים של נטפליקס ללא עלות למשך חצי שנה. פרטנר היא שותפה מקומית של נטפליקס בישראל, והראשונה שמציעה את שירות נטפליקס באופן מובנה בממיר, עם נוחות של גישה ישירה לתכנים בלחיצה על כפתור "Netflix" בשלט.

כחלק מהשותפות של נטפליקס ופרטנר, ייהנו כל לקוחות פרטנר TV, קיימים וחדשים, מאלפי התכנים המוצעים בנטפליקס – סרטים הוליוודיים, תכניות טלוויזיה מובילות, תכנים מקומיים, סרטי תעודה, סרטים עצמאיים, מופעי סטנד-אפ ומגוון רחב של תכניות לילדים – והכל, בגישה נוחה ומהירה, בלחיצה על כפתור "Netflix" בשלט פרטנר TV, וללא עלות למשך חצי שנה.

הטבת נטפליקס של פרטנר TV, מגיעה בדיוק בזמן לבינג' מושלם של הסדרה נרקוס, עם עלייתה בסוף השבוע של העונה השלישית של הדרמה המדוברת והבלעדית לנטפליקס. 

איציק בנבנישתי, מנכ"ל קבוצת פרטנר: "אנחנו שמחים וגאים בשותפות עם נטפליקס, שמאפשרת לנו להציע את התוכן הטוב בעולם עם שירות הטלוויזיה המתקדם בישראל, ובכך לאפשר ללקוחותינו ליהנות לראשונה ממהפכת הטלוויזיה הפתוחה ששינתה את האופן בו צופים וצורכים טלוויזיה בעולם. עוד לפני שהתחלנו בהתקנות, נרשמו יותר מ-20 אלף לקוחות שהתעניינו בהצטרפות לפרטנר TV, ובשבועות האחרונים אנחנו כבר מתקינים במאות משקי בית ברחבי הארץ בכל יום."

איציק בנבנישתי, מנכ"ל קבוצת פרטנר – צילום: משה שי

הטבת 6 חודשי חבילת נטפליקס HD ללא עלות, זמינה ללקוחות פרטנר TV החל מהיום (3.9), ומיועדת ללקוחות חדשים וללקוחות קיימים, במגוון מסלולי פרטנר TV: שירות הטלוויזיה פרטנר TV, באנדל (פרטנר TV+ אינטרנט) וטריפל (פרטנר TV+ אינטרנט+ קו ביתי). קבלת ההטבה תתבצע עם התקנת השירות בבית הלקוח.

לקוחות קיימים יכולים לממש את ההטבה כבר עכשיו באתר פרטנר, ללא צורך בפניה למוקד הטלפוני או למרכזי השירות לקבלת ההטבה. הזיהוי באתר ייעשה באמצעות שם המשתמש והסיסמא של מנוי פרטנר TV, שנמסר ללקוח בהודעת SMS עם התקנת הממיר.

ההטבה מיועדת גם למנויים קיימים של נטפליקס שיצטרפו לפרטנר TV, ויוכלו ליהנות מהטבת נטפליקס HD לחצי שנה מפרטנר, לשימוש במנוי הקיים שלהם בנטפליקס.

את המהלך, מלווה קמפיין פרסומי נרחב בהובלת אייל קיציס, אשר הוביל את קמפיין "הטלוויזיה הפתוחה של פרטנר" בשבועות האחרונים.

בחודש יולי הכריזה נטפליקס על השקת שירות ישראלי מלא הכולל שימוש בשפה ומטבע מקומיים, לחוויית צפייה מיטבית בתכנים המקוריים עטורי השבחים של נטפליקס. בין הסרטים המקוריים של נטפליקס ניתן למצוא את Bright, הסרט מעורר הציפיות בכיכובם של וויל סמית' וג'ואל אדגרטון. בתחום סדרות המקור, התכניות עטורות הפרסים של נטפליקס כמו Stranger Things, כתום זה השחור החדש, בית הקלפים ו-The Crown; וכן הצלחות ענק גלובליות כמו 13 Reasons Why ונרקוס. כמו כן, מציע השירות סדרות וסרטים אמריקאים אייקוניים כמו סמוך על סול, Designated Survivor, Suits, The Flash, חברים, דקסטר, שקרניות קטנות, שובר שורות, שר הטבעות, אושן 11, איש הפלדה ומטריקס. בנוסף, לנטפליקס יש רשימה מרשימה של כותרים ישראלים, כמו סדרות הטלוויזיה פאודה, בני ערובה וסרוגים.

שירות הטלוויזיה של פרטנר כולל עשרות ערוצים חיים, אלפי שעות VOD, צפייה בתכני כל הערוצים עד שבועיים אחורנית באמצעות Catch Up מהטלוויזיה ומהנייד, ממיר 4K, גישה ישירה מהשלט לתכני נטפליקס ויוטיוב, הורדת תכנים מה-Google Play כחלק אינטגרלי מהממשק ועוד, במחיר של 69 ש"ח לחודש עבור שירות הטלוויזיה, 129 ש"ח לחודש עבור באנדל טלוויזיה+ אינטרנט (ספק+ תשתית עד 100 מגה), ו-129 ש"ח לטריפל הכולל טלוויזיה, אינטרנט (ספק+ תשתית עד 40 מגה) וקו טלפון ביתי.

שירות פרטנר TV כולל צפייה בכל הערוצים, ההקלטות, VOD ו-Catch Up, על גבי עד חמישה מסכים במסגרת מנוי יחיד (טלוויזיה, סמארטפון, טאבלט). הצטרפות לשירות כוללת התקנה על ידי טכנאי בבית הלקוח, ללא עלות נוספת.

בסיום תקופת ההטבה של 6 חודשי נטפליקס HD ללא עלות ללקוחות פרטנר TV, ניתן להפסיק את מנוי נטפליקס או להמשיך וליהנות מהשירות בתשלום חודשי בחשבונית פרטנר או ישירות מול נטפליקס, בהתאם לעלויות מסלולי הצפייה בנטפליקס, החל מ-29.90 ₪ לחודש. לקראת סיום ההטבה יישלחו ללקוחות פרטנר TV התראות בסמס ובחשבונית.

צילום: יח"צ

שירות פרטנר TV כולל עשרות ערוצים חיים, בהם:

עידן פלוס: 2, 10, כאן (11), כאן בערבית, ערוץ 20, חינוכית 23, ערוץ 24, ערוץ הכנסת

ספורט: 5 ערוצי הספורט הנצפים בישראל, מבית ערוץ הספורט:sport, 5plus, 5live ,5gold  ו- 5sport HD (ערוצי הפרימיום  5Live, Sport HD, 5Gold 5 פתוחים לחצי שנה ללא תשלום).

ילדים: ערוץ הילדים, לוגי, ג'וניור, GINX (ערוץ גיימרים), ערוץ הכוכבים, בייבי (בעברית, אנגלית ורוסית), Zoom

חדשות ואקטואליה מהעולם: CNN, Fox News, Fox Business, France24 (צרפתית, אנגלית, ערבית), TV5

בידור, טבע, לייף סטייל: VICELAND, נשיונל ג'אוגרפיק + Wild, AMC, Food Network, יאמיז, Travel Channel, ויוה, ויוה פלוס, ערוץ האופנה FTV, בית+, ערוץ ההידברות

הפקות מקור: בקרוב – ערוץ צחוק ובידור ישראלי, בשיתוף טדי הפקות.

ספריית VOD ללא תוספת תשלום: תכנים לילדים וסדרות וסרטים מהארץ ומהאולפנים המובילים בעולם, בהם אולפני דיסני, וורנר, ניקולודיאון, יוניברסל, ABC, סוני ועוד.

גישה ישירה לתכני יוטיוב, מאגר הווידאו הגדול בעולם, הכולל מגוון תכני ילדים, מוסיקה, חדשות, הרצאות, סדרות, סרטים ועוד – בלחיצת כפתור ייעודי בשלט

גישה ישירה בלחיצת כפתור בשלט לתכני Netflix, הפתוחים ללא עלות למנויי פרטנר TV לחצי שנה, לצפייה בעד שני מכשירים במקביל (בהתאם לחבילת צפייה ב-HD של נטפליקס).

טכנולוגיה וממשק:

ממיר 4K עם מערכת הפעלה Android TV וממשק הפתוח להוספת אפליקציות תוכן, משחקים, ומוסיקה ישירות מה-Google Play

יכולת "שיגור" (casting) של תכנים ממסך הסמארטפון אל מסך הטלוויזיה

יכולות הקלטה מהממיר, הסמארטפון והטאבלט, ושירות Catch Up המתקדם בישראל – לצפייה בתכניות ששודרו בערוצים השונים, עד שבועיים אחורנית, ללא צורך בהקלטה מראש.

חיפוש קולי (בשלט ייעודי או באפליקציה) – מאפשר חיפוש בממשק פרטנר TV כולו, בערוצים חיים, ספריית VOD, יוטיוב ו-Google Play

 

פרטנר TV

 כולל ממיר, התקנה חינם וצפייה בעד 5 מסכים (טלוויזיה, סמארטפון, טאבלט)

+

6 חודשי נטפליקס HD ללא עלות

פרטנר TV באנדל

פרטנר TV+ אינטרנט עד 100 מגה

+

6 חודשי נטפליקס HD ללא עלות

פרטנר TV טריפל

פרטנר TV+ אינטרנט עד 40 מגה+ קו ביתי

+

6 חודשי נטפליקס HD ללא עלות

69 ש"ח

129 ש"ח

129 ₪

ממיר נוסף ב- 29.90 ₪ לחודש (ממיר ראשון ללא עלות), עלות השכרת נתב (אופציונלי) ב-10 ₪ לחודש

שדרוג טריפל למהירות של עד 100 מגה ב- 10 ₪ לחודש

בסיום תקופת ההטבה של 6 חודשי נטפליקס HD ללא עלות ללקוחות פרטנר TV, ניתן להפסיק את מנוי נטפליקס או להמשיך וליהנות מהשירות בתשלום חודשי בחשבונית פרטנר או ישירות מול נטפליקס, בהתאם לעלויות מסלולי הצפייה בנטפליקס, החל מ-29.90 ₪ לחודש. לקראת סיום ההטבה יישלחו ללקוחות התראות בסמס ובחשבונית.