כותרות אחרונות
Search

מסעדת "דלי אסיאתי" בהוד-השרון מציעה קומבינציה זוגית

מסעדת "דלי אסיאתי" בהוד-השרון מציעה קומבינציה זוגית

זוגיות היא כמו צ'ופסטיקס; בערב ט"ו באב הקרוב אשר יחול ביום ראשון 6 באוגוסט, מסעדת "דלי אסיאתי" בהוד-השרון מציעה ארוחה זוגית רומנטית על טהרת הסושי

חג האהבה העברי בפתח וכמדי שנה זוגות רבים מתכננים ערבים רומנטיים לחגיגות המאורע. לרגל ערב ט"ו באב, מסעדת "דלי אסיאתי" אשר נחשבת למוסד הקולינארי האסיאתי בהוד-השרון, מציעה לזוגות האוהבים ארוחה רומנטית על טהרת הסושי עם ספיישל קומבינציית סושי זוגית עם דגים טריים וקוקטייל זוגי מרענן על בסיס צ'ויה (שיכר שזיפים יפים) ששותים בשתי קשים ב-199 ש"ח בלבד. הספיישל הזוגי מוצע בנוסף לתפריט הקבוע של "דלי אסיאתי" ולצד תפריט קינוחים, המציע וריאציות אסיאתיות ואקזוטיות לקינוחים קלאסיים כדוגמת קרם ברולה ומוס שוקולד עשיר.

ספיישל הקומבינציה הזוגית בט"ו באב מכיל:

  • סשימי סלמון (4 יח')

  • ניגירי טונה (2 יח')

  • ניגירי דניס (2 יח')

  • מאקי דניס ובצל ירוק (4 יח')

  • סנדוויץ' סלמון אפוי (4 יח')

  • טטאטקי טונה (8 יח')

צילום- עידן ירדני

     
     

ט"ו באב ב"דלי אסיאתי"

www.asiandeli.rest.co.il

הבנים 15, הוד-השרון

שעות פעילות א'-ש' 11:00-23:00

09-8992555

אודות דלי אסיאתי

מסעדת הדלי האסיאתי נוסדה בשנת 2014 בלב-ליבה של הוד-השרון ומתמחה ביסודות המטבח האסיאתי. ה"דלי" מציעה תפריט עשיר ומוקפד של מנות תאילנדיות, יפניות, סיניות, וייטנאמיות ותפריט סושי רחב העשוי מחומרי גלם טריים ואיכותיים, לצד מוצרים אסיאתיים אותנטיים לקנייה, בדומה למעדניות האסיאתיות האותנטיות. קונספט המסעדה מאפשר לבחור בין חוויית האירוח של המקום, לבין ביקור קצרצר של לקיחת "טייק אווי" או הזמנת משלוח עד הבית.