כותרות אחרונות
Search

מינוי חדש ב"שטראוס" – איתי אנגלנדר מונה למנכ"ל חטיבת הממתקים ב"שטראוס" ישראל

מינוי חדש ב"שטראוס" – איתי אנגלנדר מונה למנכ"ל חטיבת הממתקים ב"שטראוס" ישראל

אנגלנדר, שכיהן כמנכ"ל חטיבת מזון טרי ב"שטראוס" ישראל וביסס בתקופת כהונתו את המובילות של "שטראוס" בקטגוריית הסלטים הטריים, יחליף בתפקיד את אייל דרור שמונה למנכ"ל שטראוס ישראל, מקבוצת שטראוס.

**

מינוי זה, הוא חלק מסבב מינויים גלובלי ואסטרטגי שקבוצת "שטראוס" מבצעת כחלק מהערכות והכנה לאתגרי העתיד בתחום המזון.

אייל דרור מנכ"ל שטראוס ישראל :"איתי, אשר ביצע מגוון רחב של תפקידי ניהול בכיר בשטראוס ישראל, מביא עמו לתפקיד כישורי מנהיגות בשילוב ניסיון והכרות מעמיקה עם הקטגוריה. כל אלה חיוניים להתמודדות הן עם אתגרי התחרות והן עם האתגר להתאים את הצעות הערך של הקטגוריה למודעות הצרכנית הגוברת בתחומי הבריאות והתזונה המאוזנת ואני משוכנע שהוא האדם הנכון להמשך פיתוח הקטגוריה בהתאמה לציפיות הצרכנים ואתגרי השוק בעתיד. "

איתי אנגלנדר מנכ"ל חטיבת הממתקים ב"שטראוס" ישראל

 

איתי, בעל  BA בהנדסת תעשייה וניהול מהטכניון ו-MBA מאונ' תל אביב, נשוי + 2 בנות ותושב זיכרון יעקב, הצטרף לשטראוס לפני כ-23 שנים והחל את דרכו כמנהל פרויקטים בחטיבת הלוגיסטיקה. מאז, מילא איתי שורה של תפקידים מרכזיים בתחום הלוגיסטיקה והתפעול ועם הקמת חטיבת התפעול בישראל, מונה למנהל אשכול תפעול תענוג והנאה ובהמשך לסמנכ"ל התפעול בשטראוס ישראל.

 

במהלך השנתיים וחצי האחרונות בהן הוביל איתי את חטיבת מזון טרי, הצליחה החטיבה לבסס את מעמדו של מותג אחלה ולחזק אותו כמוביל השוק אל מול "צבר" של אסם ולמעשה "אחלה" הוא המותג היחיד שמציג צמיחה בקטגוריה זו.  קטגוריית הסלטים של שטראוס חתמה את שנת 2017 עם נתח שוק של 37.7% בעוד סלטי צבר מחזיקים ב־34.4%. כמו כן מכירות שטראוס עלו ב- 7% כספי ו- 7.5% כמותי . בנוסף, החטיבה המשיכה במהלכי אבטחת איכות וחדשנות משמעותיים, ביניהם ניתן למנות את השקת החומוס ללא חומר משמר, התו המשולש לאיכות להחזרת האמון בקטגוריה,  הרחבת מגוון הירקות הטריים והכנת תשתית להרחבת הזדמנויות הצריכה.

 

איתי ייכנס לתפקידו במהלך פברואר 2018. בתקופה הקרובה תצא "שטראוס" לתהליך איתור מנכ"ל חדש לחטיבת מזון טרי.