כותרות אחרונות
Search

מותג "לואקר" משיק את הגרנד פטיסרי קפוצ'ינו

מותג "לואקר" משיק את הגרנד פטיסרי קפוצ'ינו  

שכבות וופל במילוי קרם קפוצ'ינו בציפוי שוקולד חלב או שוקולד לבן

 

לואקר, וופל הפרימיום המוכר והאהוב, מרחיב את משפחת "גרנד פטיסרי" – משפחת המוצרים היוקרתית ביותר של לואקר, ומשיק בישראל מוצר חדש וטעים במיוחד: גרנד פטיסרי קפוצ'ינו – וופל פריך ונימוח, ממולא בקרם בטעם קפה (49%) סמיך ועשיר, מצופה בשוקולד חלב או בשוקולד לבן. שילוב הטעמים של הקפוצ'ינו והשוקולד יוצר חוויית טעם ארומתית, מענגת ומושלמת.

 

גרנד פטיסרי קפוצ'ינו  מצטרף למשפחת גרנד פטיסרי המוכרת והאהובה, הכוללת את: גרנד פטיסרי בטעמי קוקוס שוקולד חלב/לבן,  אגוז, ושוקולד מריר עם אגוזים. סדרת לואקר גרנד פטיסרי מגיעה באריזת קרטון מהודרת.  כמו כל מוצרי לואקר, גם לואקר גרנד פטיסרי אינו מכיל צבעי מאכל, עשוי ללא חומר משמר וללא שומן טראנס.

 

את גרנד פטיסרי קפוצ'ינו, כמו גם את כל מוצרי לואקר, ניתן להשיג ברשתות המזון ובחנויות המובחרות. מחיר מארז המכיל 100 גרם  של וופל גרנד פטיסרי קפוצ'ינו: 11.90 ₪.

צילום: יח"צ חו"ל)

המוצר כשר חלבי (לאוחלי אבקת חלב נוכרי) , ללא חשש חדש, בהשגחת ה-OU ובאישור הרבנות הראשית לישראל.

 

מוצרי לואקר מיובאים ומשווקים בארץ על ידי ליימן שליסל אשר הוקמה בשנת 1955 וכיום נחשבת למובילה ביבוא שיווק והפצה של ממתקים ומזון. בחברה מועסקים  למעלה מ-500 עובדים, בעזרתם פוקדים ישירות את רוב נקודות המכירה בארץ. באתר ליימן שליסל אתר –  www.l-s.co.il ניתן לקבל מידע אודות המותגים אותן מייבאת ומשווקת ליימן שליסל בישראל.