כותרות אחרונות
Search

לקראת מהפכת הקניות בשרות העצמי, רשת רמי לוי חתמה עם NCR על הסכם תכנון והתקנת מערך קופות בשירות עצמי

לקראת מהפכת הקניות בשרות העצמי ברשתות הקמעונאיות בישראל

רשת רמי לוי חתמה עם NCR על הסכם תכנון והתקנת מערך קופות בשירות עצמי

NCR Corporation (NYSE: NCR) המובילה בתחום הקניות הרב-ערוצי, הודיעה על חתימת הסכם עם רשת המרכולים רמי לוי שיווק השקמה, מהמובילות והגדולות בישראל, לתכנון והתקנת מערך קופות חדשניות בשירות עצמי ברשת.

 

רשת רמי לוי מתאפיינת בתנועת קונים ובסלי קניה גדולים במיוחד, שתי עובדות המייצרות לעתים צוואר בקבוק בקופה. ההחלטה האסטרטגית של רשת רמי לוי להתקין קופות בשרות עצמי, משקפת את רצון הרשת לשפר שרות וליצור חווית קניה טובה יותר, כמקובל ברשתות המזון המובילות בעולם.

 

סניפים ראשונים יצטיידו בימים אלה במספר עמדות קופה בשרות עצמי FastLane SelfServ של NCR לסניף, ולאחריהן, במהלך 2018, תבוצע פריסה ארצית של כלל החנויות.

 

שמוליק לוי,  סמנכ"ל הרשת רמי לוי שיווק השקמה, אמר: "לקוחות שיסיימו את מסע הקניות ויגיעו לקופה יוכלו לבחור בין הדרך המסורתית לבין חוויה חדשנית, מהירה ומדויקת של תשלום. הדבר אינו מיועד רק לאלה השולטים ומורגלים בטכנולוגיות, אלא לכל אחד ואחת מאתנו".

צילום: יח"צ

אייל כרמי, מנהל מערכות מידע, רמי לוי שיווק השקמה, הוסיף: "העולם משתנה, הטכנולוגיה מתפתחת, והחלטנו שהגיע הזמן להצטרף לתהליך. המטרה שלנו היא לתת ללקוח שליטה מלאה על חווית הקניה שלו, וכן על תהליך התשלום בקופה. קופות התשלום העצמי יהיו מהירות יותר מהקופות המסורתיות, קלות לשימוש וחשוב ביותר – בשליטתו המלאה של הלקוח".

 

השלב הבא יהיה הצגת תהליך הסריקה העצמית, בו הלקוחות יסרקו את כל המוצרים בזמן הנחתם בעגלת הקניות, מה שיזרז את תהליך התשלום בקופה אף יותר. התקנת מערכות הסריקה העצמית תסייע גם ללקוחות בעלי סלי קניות קטנים יותר שירצו להמנע מעמידה בתור מאחורי לקוחות בעלי עגלות קניות עמוסות.

 

NCR הינה מובילה בשוק קופות השירות העצמי עוד מ-2003, והיא ספקית התוכנה הגדולה ביותר בשוק קמעונאות המזון בישראל ובעולם.

 

מנהל NCR  בישראל רפי ים, אמר: "הקופות החדשות משקפות ניתוח של מבנה הסניפים, פעילותם וסוגי הלקוחות הפוקדים את הסניף. יצרנו עבור רמי לוי פתרון קופות שיבטיח חוויה תפעולית נוחה ו"חלקה". לקופות הללו  מספר רב של תכונות מתקדמות, כשהבולטת והייחודית שבהן היא האפשרות לשלם גם בכסף מזומן, בכרטיסי אשראי או בכרטיסים נטענים. כמו כן, לקופות החדשות משקל מובנה מהמתקדמים בתחום, אשר מייעל את תהליך השקילה והרכישה".

 

יודגש כי חלק מפיתוח קופות FastLane SelfServ של NCR יתבצע ממרכז  NCRברעננה, המהווה את אחד ממרכזי המחקר והפיתוח העיקריים של החברה וממנו יוצאים פתרונות התוכנה החדשניים ללקוחות בכל העולם.

 

אודות NCR Corporation

NCR Corporation (NYSE: NCR) הינה חברה מובילה בעולם בתחום הקניות הרב-ערוציות, ההופכות אינטראקציות יומיומיות עם עסקים לחוויה יוצאת דופן. התוכנות, החומרה ותיק השירותים של NCR מאפשרים את ביצוען של למעלה קרוב ל-700 מיליון עסקאות מדי יום בתחומי הקמעונאות, הפיננסים, הנסיעות, האירוח, הטלקומוניקציה והטכנולוגיה והעסקים הקטנים. הפתרונות של NCR ניצבים ביסודן של העסקאות היומיומיות ההופכות את החיים שלכם לקלים יותר. NCR, אשר המטה שלה נמצא בדולות', ג'ורג'יה, מעסיקה מעל ל-30,000 עובדים ופועלת ב-180 מדינות. NCR היא סימן רשום של NCR Corporation בארצות הברית ובמדינות אחרות.NCR מעודדת משקיעים לבקר באתר האינטרנט שלה, אשר מתעדכן תדיר במידע כלכלי ומידע חשוב נוסף בנוגע לחברה.