כותרות אחרונות
Search

לואקר ורד הדולומיטים (Rose Of The Dolomites) מציג פרלינים יוקרתיים בצורת ורדים

פותחים את השנה החדשה עם הפרלינים הכי טובים!

לואקר ורד הדולומיטים (Rose Of The Dolomites)  מציג פרלינים יוקרתיים בצורת ורדים, עשויים שוקולד מעולה, במילוי קרם אגוזים, עלי וופל פריכים ושבבי אגוזי לוז

 

לואקר ורד הדולומיטים באריזות חגיגיות במהדורות מוגבלות:  אריזת 12 פרלינים ואריזת  24 פרלינים של שוקולד חלב, מריר ולבן

 

ליימן שליסל, יבואנית ומשווקת מותג לואקר, מציעה גם השנה לכבוד החגים: לואקר ורד הדולומיטים (Rose Of The Dolomites) – פרלינים יוקרתיים, מעוצבים בצורת פרחים, עשויים שוקולד מעולה, במילוי קרם אגוזים, עלי וופל פריכים ושבבי אגוזי לוז.

 

לואקר ורד הדולומיטים מושק לכבוד החג במהדורות מוגבלות, חגיגיות ויוקרתיות :

* אריזת ורד הדולומיטים סלקשיין ובה 12 פרלינים מעולים של שוקולד חלב, מריר ולבן, במארז המכיל 150 גרם: 90 .

* אריזת ורד הדולומיטים סלקשיין ובה 24 פרלינים מעולים של שוקולד חלב, מריר ולבן, במארז המכיל 300 גרם: 90 ₪.

* אריזת ורד הדולומיטים שוקולד חלב ובה 12 פרלינים מעולים של שוקולד חלב, מריר ולבן, במארז המכיל 150 גרם: 90 .

 

הפרלינים של לואקר ורד הדולומיטים, מתאימים לצריכה אישית ומשפחתית וגם כשי יוקרתי לכבוד החג – לתחילתה של שנה מתוקה ואיכותית.

צילום: יח"צ חו"ל

 את פרליני לואקר ורד הדולומיטים ניתן להשיג ברשתות ובחנויות המובחרות. המוצר בעל כשרות חלבית  (לאוכלי אבקת חלב נוכרי),  בהשגחת ה- OU ובאישור הרבנות הראשית לישראל.

 

הפרלינים של לואקר ורד הדולומיטים, כמו כל מוצרי לואקר, מיוצרים באיכות יוצאת דופן ובלתי מתפשרת, ומכילים רכיבים טבעיים, ללא צבעי מאכל, ללא שומן טראנס וללא חומרים משמרים.

 

לואקר ורד הדולומיטים, פותח ויוצר בהשראת פרח ורד הדולומיטים הגדל בהרי האלפים המהווים חלק מהרי הדולומיטים. פרלינים פרחוניים, עדינים ואלגנטיים המונחים כמו תכשיטים קטנים של שוקולד, עטופים כל אחד בנפרד לשמירה על טריותם, באריזה מהודרת, מעוצבת ויוקרתית ומבטיחים לאוהבי השוקולד חוויה של תענוג חדש ויוצא דופן.