כותרות אחרונות
Search

טושיבה משיקה בישראל מחשב נייד פרימיום לעסקים, עם מסך 14" במשקל 1.2 ק"ג ומצלמת IR

טושיבה משיקה בישראל את  ה- Tecra X40-D מחשב נייד פרימיום לעסקים, עם מסך 14", משקל 1.2 ק"ג ומצלמת IR

                            

  • שני הדגמים בסדרה, המוצעים בישראל כוללים מסכי מגע של 14 אינץ׳ (35.6 ס״מ) בטכנולוגייתIn-Cell Touch .

  • המחשבים מצוידים במעבדי הדור השביעי  של אינטל (7th gen Intel Core U-Serie)

 

טושיבה (Toshiba Europe GmbH) המיוצגת בישראל בלעדית על ידי חברת מפעיל, השיקה את סדרת המחשבים הניידים Tecra X40-D – הכוללת שני מחשבי פרימיום ניידים עסקיים חדשים – Tecra X40-D-10H ו- Tecra X40-D-10G. המחשבים החדשים, מעוצבים, קלי משקל ומצטרפים למשפחת הניידים האולטרה-קלים והאולטרה-דקים של טושיבה, המיועדים לאנשי עסקים הנמצאים בחלק מזמנם מחוץ למשרד. המחירים לצרכן: Tecra X40-D-10H –7790 שקל וה- Tecra X40-D-10G- 6290 שקל.

 

לטובת השמירה על מידע ארגוני ונתונים יקרי ערך, מצוידים שני הדגמים החדשים במגוון יכולות אבטחה מובנות ושימוש בטכנולוגיות ביומטריות, כדוגמת ה- SecurePad – משטח מגע המצויד בקורא לזיהוי טביעת אצבע של המשתמש ושימוש במצלמת IR מתקדמת לזיהוי פנים, במסגרת שירותי Intel Authenticate ו- Windows Hello face sign-in. האבטחה הביומטרית מאפשרת מעבר להפחתת הסיכונים גם נוחות ומהירות מרבית  ונטולת סיסמאות לכניסה למחשב בקלות. כל אלה נתמכים בעובדה שה- BIOS המובנה של המחשב מיוצר על ידי טושיבה עצמה בעוד יצרנים אחרים, בוחרים לרכוש רכיב רגיש זה ׳בחוץ׳ – נתון המספק  שכבת הגנה נוספת.

 

שני הניידים נהנים מהניסיון הרב שצברה החברה לאורך השנים בעיצוב ותכנון מחשבים ניידים: מהשימוש במערכת Windows 10 Pro, דרך ׳שלדה׳ העשויה סגסוגת מגנזיום קלה מאוד (בעובי 16.9 מ״מ ובמשקל של 1.2 ק״ג) ועמידה ביותר ועד טכנולוגיית קירור היברידית. צבע כחול אוניקס ושילובי זהב בלוגו – אלמנטים שכבר הפכו לקלאסיקה עיצובית – משלימים את התמונה. 

שני הדגמים מצוידים במסכי מגע קפסטיביים 14 אינץ׳ (35.6 ס״מ) – Full HD בטכנולוגיית in-cell touch. ההבדל בין הדגמים טמון במעבד ובקיבולת כונן ה-SSD. ה- Tecra X40-D-10Hמצויד ב- Intel® Core ™ i7-7500U CPU, 512GB SSD, עם זכרון 16GB DDR4 ואילו ה- Tecra X40-D-10G מגיע עם Intel® Core ™ i5-7200U CPU, 256GB SSD וזיכרון 8GB DDR4. כונני ה-SSD  עצמם הם מסוג SSD. שני המחשבים מפגינים עבודה רציפה של עד 11 שעות.

 

מבחינת הקישוריות, שני הדגמים מצוידים במגוון ממשקים ומחברים כולל USB Type-C, כמו גם מעגן USB 3.0 ו- HDMI וגם חריץ לכרטיס MicroSD וקורא SmartCard מובנה. המחשבים מספקים גם חוויית סאונד מיוחדת בזכות זוג רמקולים סטריאופוניים של harman/kardon ותוכנת סאונד של DTS המייצרים יחד, צליל היקפי מרשים וטבעי. על מנת לייצר סביבת עבודה מושלמת טושיבה פיתחה גם תחנת עגינה חדשה (Thunderbolt3) בעלת קישוריות מרשימה במיוחד.

 

״קשה למצוא כיום בשוק הישראלי תחרות רצינית לקו החדש״, אומר רז דרבי, מנכ״ל מפעיל. ״טושיבה הצליחה לחבר לתוך מארז אחד מרשים ביותר מבחינה עיצובית, אוסף גדול של יכולות ותכונות שהופכות את חייו של המשתמש, בין אם הוא במשרד ובין אם בדרכים, לקלים, מהנים ומאובטחים יותר.״

 

איכות המוצרים הגבוהה ומיעוט התקלות בשל שימוש בחומרים איכותיים מאוד ורכיבי חומרה המתקדמים ביותר, מאפשרת לטושיבה לתת לכל לקוח הרוכש את הדגמים החדשים את ה- Reliability Guarantee (״אחריות לאמינות״) – שמשמעותה – שטושיבה וספקי השירות המורשים שלה יספקו במקרה של תקלה, שירות תיקונים חינם ובמקרה של תקלת חומרה במחשב בשנת האחריות הראשונה, יקבל הקונה מעבר לתיקון במחשב והחזרתו אליו, גם החזר כספי מלא של סכום הכסף ששילם בזמן הרכישה.

 

אודות טושיבה

Toshiba Corporation השייכת לרשימת , Fortune Global 500 ממקדת כיום את יכולותיה באלקטרוניקה מתקדמת, ובמערכות ומוצרים אלקטרוניים בשלושה קווי מוצרים עיקריים: אנרגיה לקיימות בחיי היומיום נקיים ובטוחים יותר, תשתיות לשיפור איכות החיים ואחסון המתאים לעידן חברת המידע. כיום פועלים תחת המותג ברשת גלובלית מעל 580 גופים המעסיקים 199 אלף עובדים, עם מכירות של כ-55 מיליארד דולר.

אתר: www.toshiba.co.jp/index.htm

 

אודות מפעיל

"מפעיל' הוקמה לפני כ-75 שנה כחברה המתמחה במתן פתרונות כוללים לארגונים ועסקים בתחומי טיפול בפלט ארגוני ושירותים עסקיים מבוססי תמיכה ושרות מתמשכים. החברה התאימה עצמה לשינויים הטכנולוגיים שחלו במהלך השנים, והתמקדה במתן פתרונות כוללים בתחום ההדמייה, הדפוס המקצועי והמחשוב לעסקים וארגונים בכל סדר גודל.