כותרות אחרונות
Search

חגיגת התחפושות של 'שושי זוהר' – מתחדשת לפורים עם קולקציה ענקית עם יותר מ- 800 תחפושות…

חגיגת התחפושות של 'שושי זוהר'

שושי זוהר, יצרנית ומעצבת התחפושות המובילה בארץ, מתחדשת לפורים עם קולקציה ענקית עם יותר מ- 800 תחפושות…

תחפושות שושי זוהר להשיג ברשתות ובחנויות המובחרות ברחבי הארץ  
באתר החברה: www.shoshi-zohar.co.il   

דף הפייסבוק: שושי זוהר- תחפושות שאוהבים

שושי זוהר, יצרנית ומעצבת התחפושות המובילה בארץ, מתחדשת לפורים עם קולקציה ענקית עם יותר מ- 800 תחפושות ואלפי אביזרים בעיצובים ססגוניים ומיוחדים. טאלנטים חדשים, מותגים מנצחים ודמויות אהובות מככבות השנה עם תחפושות המיועדות לכל הגילאים: מתינוקות, ילדים, נוער ועד מבוגרים. קולקציית הענק האיכותית כוללת שפע של תחפושות עשירות במראה, שמלות מפוארות לצד גלימות, חליפות צבעוניות ועד אוברולים מתוקים בקשת רחבה של מחירים נגישים. 

מתחם שושי זהר בחולון – צילום: אבי בר

לראשונה השנה מככבות תחפושות טרנדיות של הצמד המצליח סטטיק ובן אל תבורי במראה צבעוני, אוונגרדי ומשעשע עם הדפסים משוגעים ואביזרים שמזוהים איתם כמו שרשראות בלינג בלינג, משקפיים של סטטיק, טבעות חותם כפולות וכובעים קוליים. אלילת הילדות נועה קירל זוכה ל- 10 תחפושות מבריקות ושיקיות, בכסוף או שחור, כיאה לכוכבת היפ הופ שידועה בלוקים לא שגרתיים. המופע 'שלושת המוסקטרים' שכיכב בחנוכה זוכה גם לתחפושות עם שתי שמלות מפוארות לדמותה של נועה קירל ותחפושת בדמותו של עוז זהבי.

מתחם שושי זהר בחולון – צילום: אבי בר

כיאה לרוח התקופה מבחר ענק של תחפושות מעצימות של גיבורות על שנותנות מקום של כבוד לכוח הנשי. טרנד היוניקורן משתלט גם בפורים עם 13 תחפושות בגוונים עזים ומתוקים של חדי הקרן, קשתות, כובעים ופאות שיקיות. עוד חדש השנה: זהבית ופזית, הדמויות המתוקות מהסדרה Shimmer&Shine, תחפושת לילדות של ליידי באג 'המופלאה' מהסדרה החדשה, תחפושת של שלד לכל הגילאים וראבל ממפרץ ההרפתקאות. שושי זוהר בעלת הזיכיון לייצור ועיצוב תחפושות דיסני מקוריות, מתחדשת עם דמותה של בל מהסרט החדש של היפה והחיה ומציעה את כל הדמויות האהובות: אלזה ואנה, מואנה, אלנה, ברבי, פו הדוב, מיקי מאוס, בת הים הקטנה, מליפיסנט ושודדי הקאריביים וכל המותגים המבוקשים.

מתחם שושי זהר בחולון – צילום: אבי בר

התחפושות של שושי זוהר מוכיחות שנה אחר שנה למה פורים זה החג הכי מהנה בשנה. הן איכותיות, מרשימות, זהות לדמות המקור ומעוצבות. החברה נותנת דגש לכל מה שחשוב להורים ולילדים: תשומת לב לדיטיילים צבעוניים ותוספות מעניינות שמשדרגות כל תחפושת; תפירה איכותית ובדים עשירים ונבחרים כך שהתחפושות נשמרות ומשמשות את הילדים כל השנה; מותגים בלעדיים ואהובים כל כך ובנוסף תו תקן ישראלי 562 לפורים בטוח ומשמח. 

מתחם שושי זהר בחולון – צילום: אבי בר

חדש! סטטיק ובן אל תבורי, נועה קירל, חדי קרן, גיבורות על, זהבית ופזית, המופע 'שלושת המוסקטרים', המופלאה, ראבל ממפרץ ההרפתקאות, בל מהסרט החדש היפה והחיה וקולקציה עצומה של כל להיטי ונסיכות דיסני

סטטיק ובן אל תבורי 

 

 

 נועה קירל 

 

 

דיסני – בת הים הקטנה / המופע שלושת המוסקטרים – נועה קירל

 דיסני – אלנה /  דיסני – יסמין

חדש- ראבל ממפרץ ההרפתקאות / דיסני –  מיליפיסנט1

תחפושות שושי זוהר להשיג ברשתות ובחנויות המובחרות ברחבי הארץ  
www.shoshi-zohar.co.il   ובדף הפייסבוק: שושי זוהר- תחפושות שאוהבים