כותרות אחרונות
Search

חברת "ספרק טויס" הישראלית, המתמחה בפיתוח צעצועים אינטראקטיביים, השיקה לכבוד חג החנוכה צעצועים חדשים

חברת "ספרק טויס", המתמחה בפיתוח צעצועים אינטראקטיביים, השיקה לכבוד חג החנוכה צעצועים חדשים,  כיפיים ועשירים בתוכן, בהם: מיקרופון חכם, אורגן די ג'יי משוכלל ומטבח מאובזר שגם יודע לדבר!

חברת "ספרק טויס" הישראלית, המתמחה בפיתוח צעצועים אינטראקטיביים, השיקה לכבוד חג החנוכה צעצועים חדשים שיעניקו לילדים הרבה שעות של כיף, עניין ולמידה!

 

"ספרק טויס" השיקה מיקרופון חכם 

"בואו נשיר", המזמין את הילדים להכיר את שירי הילדים הקלאסיים, לשיר עם המיקרופון ולהרגיש ממש זמרים. המיקרופון מכיל הקלטות של עשרה שירי ילדים קלאסיים שכולם אוהבים ובהם: מאחורי ההר (אחת-שתיים-שלוש), לכובע שלי שלוש פינות, כבר סידרנו הרכבת, אצא לי השוקה, בין הרים ובין סלעים, אני יושבת במעגל ועוד. במיקרופון הקלטות של השירים עצמם ושל המנגינות של השירים, כך שהילד יכול לבחור אם לשיר עם השירים המושמעים, או לשיר בליווי של המנגינות ברקע. הילד גם יכול רק להאזין בכיף לשירים המוקלטים, או להשתמש רק במיקרופון ולשיר כל שיר שירצה. כמו כן, המיקרופון מכיל לחצנים המשמיעים מחיאות כפיים וצלילי תופים, הנותנים תחושה של הופעה בפני קהל. המיקרופון מוצע בשני צבעים – כחול וורוד. מתאים לילדים מגיל 3. מחיר: 70 ₪.

צילום – חברת ספרק טויס

"ספרק טויס" השיקה "אורגן די-ג'יי" משוכלל

, דובר עברית, המציע לראשונה בתחום האורגנים לילדים – הקלטה של עשרה שירי ילדים קלאסיים מקסימים\, בהם: על שפת הנחל, אני עומדת במעגל, בין הרים ובין סלעים, קן לציפור, רוץ בן סוסי ועוד. בנוסף, האורגן כולל מיקרופון איכותי המאפשר לילד לשיר ולנגן, תוך השמעה של השירים או מנגינותיהם. ניתן גם להקליט את הנגינה והשירה ולהשמיע אותם מאוחר יותר. האורגן מכיל צלילים של 8 כלי נגינה, 8 סוגי מקצבים, צלילי תופים, קולות של בעלי חיים, וכמובן גם קלידי אורגן. מתאים לילדים מגיל 3.

מחיר: 220 ₪.

  

צילום – חברת ספרק טויס

לראשונה: מטבח מדבר !"ספרק טויס" השיקה מטבח גדול, מעוצב ואיכותי לילדים בשם "השף הקטן"

המשלב לראשונה פונקציה חדשה בתחום המטבחים לילדים: מטבח מדבר ושר! המטבח משמיע משפטים משעשעים, אפקטים קוליים ואת השיר המטבח (שיר מקורי). בין המשפטים: "בואו נכין כריך", "זהירות, זה חם!", "הלחם חם ומוכן". המטבח העשיר כולל 31 אביזרים ובהם – כיריים, מכונת קפה, תנור, מגוון כלי אוכל, סירים, צלחות, סכו"ם ועוד. המטבח מוצע בשילוב צבעי אדום וכחול.

מידות המטבח: גובה: 73 ס"מ, אורך: 51 ס"מ, רוחב: 30 ס"מ.

מתאים לילדים מגיל 3.

מחיר: 200 ₪.

צילום – חברת ספרק טויס

להשיג ברשתות וחנויות הצעצועים המובחרות.