כותרות אחרונות
Search

חברת נטאפ משיקה מערכת היפר – אחודה

צילום:  CC0 Public Domain Free for commercial use  No attribution required 

חברת נטאפ משיקה מערכת היפר – אחודה

מערכת HCI, המשלבת בתוכה אחסון, רישות ומחשוב וירטואלי בתוך הדטה סנטר. הפתרון האחוד הראשון שמבטיח ביצועים עם יכולת הרחבה עצמאית

 

חברת נטאפ (NetApp, נאסד"ק: NTAP) הכריזה היום על מערכת היפר אחודה. זוהי הכרזת החדשנות המשמעותית ביותר ב-25 שנות קיומה של החברה הכוללת חזון חדש, שיתופי פעולה חדשים עם חברות כמו Intel ו-IBMואימוצן של טכנולוגיות נרכשות כמוSolid Fire . כל אלו יחד מקנים ללקוחות החברה יכולות חסרות תקדים, שמאפשרות לנצל את הנתונים וליהנות מיתרון תחרותי.

תשתיות HCI של נטאפ מספקות את פתרון איחוד הנתונים עם יכולת ההרחבה הראשון בעולם: לקוחות יכולים להשתחרר ממגבלות הדור הראשון של HCI ולהפעיל יישומים רבים, תוך הבטחת הביצועים והיתרונות של גמישות, אוטומציה ויכולת הרחבה ללא תחרות. המשמעות של שילוב התשתיות יחד עם חזון
ה-Data Fabric היא אפשרות לבסס עומסי עבודה על החדשנות של SolidFire, כשפתרון ה-HCI של נטאפ מספק לארגונים מכל הגדלים את הביטחון לאחד בקלות את כל עומסי העבודה, להתרחב בדרכים שלא ידרשו הגדלת משאבים וכן את הביצועים הדרושים ליישומים של הדור הבא. תשתיות ה-HCI של נטאפ כוללות שילוב עם פתרונות של שותפים מבית VMware, Intel, CommVault ו-  ‏Veeam.

"ארגונים שמגדירים את העתיד מזהים את העובדה שניצול הפוטנציאל המלא של הנתונים הוא הכרחי עבור ביצוע השינוי הדיגיטלי באופן אפקטיבי ועבור השגת יתרון תחרותי לטווח הארוך", מסר ג'ורג קוריאן, מנכ"ל נטאפ העולמית: "NetApp מסוגלת לסייע באופן ייחודי ללקוחות לאחד את הנתונים כדי ליהנות מהצלחה בעידן הדיגיטלי. ההכרזות היום, מרחיבות את ארכיטקטורת הדטה פבריק שלנו ואת המנהיגות שלנו בתחום אספקת שירותי נתונים עבור הענן ההיברידי שמפשטת את ניהול היישומים והנתונים בסביבות ענן ובסביבות אחסון מקומיות".

 

אודות NetApp 

נטאפ היא המומחית המובילה בתחום הנתונים בענן ההיברידי. אנו מספקים מגוון רחב ומלא של שירותי נתונים לענן ההיברידי שמפשטים את ניהול היישומים והנתונים בכל סוגי העננים והסביבות מקומיות, כדי להאיץ את השינוי הדיגיטלי. אנו ושותפינו מעצימים ארגונים גלובליים ומאפשרים להם לממש את הפוטנציאל המלא של הנתונים שלהם כדי לשפר את המגע עם הלקוחות, לטפח חדשנות ולמטב את התפעול. למידע נוסף, בקר בכתובתwww.netapp.com/il.