כותרות אחרונות
Search

"וויסקי בר-מוזיאון" מתרחבים ! רכשו את מתחם מסעדת הז'אז'ו

"וויסקי בר-מוזיאון" מתרחבים !

בעלי "וויסקי בר-מוזיאון" רכשו את מתחם מסעדת הז'אז'ו הסמוכה אליהם במנהרה הטמפלרית בשרונה

בעלי ה"וויסקי בר-מוזיאון" יפעילו את כל מתחם העסקים במנהרה הטמפלרית, מנהרה בשטח כולל של 700 מ"ר.

בשבועות הקרובים ייפתח החלל החדש כחלל נוסף בשם חדש תחת הלייבל של "וויסקי בר-מוזיאון" 

וויסקי בר-מוזיאון הוא מתחם ייחודי מהגדולים מסוגו בעולם, המשלב בין מסעדה ובר לבין מוזיאון וויסקי. המתחם מכיל למעלה מ-1,000 סוגי וויסקי שונים מיותר מ-13 מדינות שונות, לצד מטבח שף עשיר ומוקפד.

 

המקום, אשר נפתח לפני פחות משנה, מתרחב כעת ומכפיל את גודלו על ידי רכישת מתחם מסעדת הז'אז'ו, שנסגרה לא מזמן וממוקמת בסמוך אליו במנהרה הטמפלרית שבשרונה.

צילום: אנטולי מיכאלי

החללים ממוקמים שניהם במנהרות טמפלריות תת-קרקעיות של שרונה, שניהם בנויים באותה צורה וגודל; מכילים עד 150 איש בישיבה כל אחד, משתרעים על שטח של 350-400 מ"ר האחד, ומכילים יחד 4 מתחמים – שני מתחמים מרכזיים ושתי קומות גלריה מרווחות. המתחם החדש מאפשר, בין היתר, קיומם של אירועים פרטיים ועסקיים בסדר גודל של 30-300 איש.

 

בחודשים האחרונים ניהלו מתנאל שלום ורן דור–חי, מבעלי ה"וויסקי בר-מוזיאון", מו"מ לרכישת מתחם מסעדת הז'אז'ו. התהליך נערך בשיתוף עם הנהלת שרונה, אשר תמכה ועודדה את המהלך, בשל היות ה"וויסקי בר מוזיאון" מתחם מוביל ומצליח במתחם שרונה כולו, המהווה מוקד מרכזי לתיירות פנים וחוץ.

צילום: אנטולי מיכאלי

מתנאל שלום ורן דור-חי, מבעלי וויסקי בר-מוזיאון: "פתחנו את ה'וויסקי בר-מוזיאון' על-מנת לספק מענה לביקוש ההולך וגובר של חובבי הויסקי בישראל ובעולם, להעניק להם חוויה ייחודית, שונה ומוקפדת. את תפריט האוכל במקום בנינו סביב עולמות התוכן של משקה הזהב תוך הקפדה על חומרי גלם. כשנה לאחר פתיחת המקום אנו גאים להרחיבו ולאפשר קיומם של אירועים פרטיים ועסקיים, לצד הגשת שירות מקצועי ומזמין לקהל המבלים במקום, אשר מגיע אלינו מהארץ כולה ומרחבי העולם".

צילום: אנטולי מיכאלי

המתחם החדש יפעל לצד המתחם הנוכחי, תחת אותו קונספט ואותם סטנדרטים מוקפדים של שירות, אוכל ואווירה, ויופעל תחת שם חדש מבית ה"וויסקי בר-מוזיאון". פתיחת המתחם החדש תתקיים בשבועות הקרובים.

 

וויסקי בר-מוזיאון

דוד אלעזר 27, מתחם שרונה, תל אביב

שעות פתיחה בר: ימים א'-ה': 17:00 ועד אחרון הלקוחות, מוצ"ש: שעה לאחר צאת השבת ועד אחרון הלקוחות

סיורים ומוזיאון: א'-ה' עד 11:00-17:00

השגחה פרטית