כותרות אחרונות
Search

הסקוטית מבית ישרקו קיבלה את הזיכיון הבלעדי לשיווק יינות יקב "מדבר"

הסקוטית מבית ישרקו קיבלה את הזיכיון הבלעדי  לשיווק יינות יקב "מדבר"

הסקוטית מבית ישרקו, מקבוצת טיב טעם, קיבלה את הזיכיון הבלעדי לשיווק  יינות "מדבר" הזוכים להערכה רבה. יקב מדבר הינו יקב כשר הממוקם ברובע האמנים שבערד. היקב הוקם בשנת 2012 ובבעלות איציק וולף ומשפחתו, והוא מייצר יין מענבים הגדלים בנגב. יקב מדבר מספר סיפור של יין מדברי נדיר באיכותו.

צילום: אלעד גוטמן

עדי כהן מנכ"ל ישרקו: "המהלך מהווה חלק מאסטרטגיית ישרקו, שעיקרה חיזוק קטגוריית יינות הבוטיק בחברה הסקוטית. כמו כן, המהלך מאפשר לחברת ישרקו, להציע מגוון רחב של מותגי יינות איכותיים ישראליים כשרים, לצד מותגים של יינות בינלאומיים". והוסיף: "אנו נשווק מגוון של כ- 14 יינות אדומים ולבנים  תוצרת יקב מדבר".

עדי כהן מנכ"ל ישרקו צילום: אלעד גוטמן

יינות הליבה של היקב עשויים מענבים וכרמים ייחודיים, הגדלים ברמת הנגב הגבוהה, בסמוך למצפה רמון, 800 מטר מעל לפני הים. השמש, היובש המדברי הקיצוני, לצד הבדלי הטמפרטורה בין היום והלילה מיטיבים עם הגפנים ועם הענבים, ובאים לידי ביטוי היטב ביין המיוחד והטעים.

 

יקב מדבר, הוא לחלוטין אחת מפינות החמד היותר מסקרנות בתעשיית היין הישראלית בת זמננו. פרט למעורבות של ייננים מוערכים כמו דורון רב הון (ספרה) ואסף פז (ויתקין) בתהליך היצור של יינותיו, ניכרת לאחרונה מגמת התמסדות בשוק המקומי וכן השקעה רבה בהבנת הטרואר הצחיח הזה." (דניאל מור – בסנהדרינק). היקב מייצר ומשווק  למעלה מ- 60,000 אלף בקבוקים בשנה של מגוון יינות. בשנים האחרונות שווקו מוצרי יקב מדבר על ידי היקב בעצמו.

צילום: אייל קרן

הייננים של היקב: שחר לנדמן ודיאגו צ'ורלטי מפנזנו, שבקיאנטי בטוסקנה, בשיתוף פעולה עם הכורמים, מופקדים על עשיית היין. טעמם, מומחיותם וניסיונם בשטח באים לידי ביטוי הולם ובלתי מתפשר ביין איכותי וטעים.

 

הסקוטית, אשר נרכשה לפני כארבע שנים ע"י קבוצת טיב טעם, מיזגה את מלוא פעילות החברה הסקוטית לתוך חברת הבת ישרקו – מהחברות המובילות בשוק בתחום האלכוהול והיין, העוסקת בייבוא, שיווק והפצה של מותגי אלכוהול ויין מהארץ והעולם.

עדי כהן מנכ"ל ישרקו צילום: אלעד גוטמן

 

את יינות "מדבר" – ניתן להשיג בסניפי טיב טעם, בחנויות מקצועיות  ומסעדות וברים נבחרים

 באתר המכירות און ליין של טיב טעם גם בשבת: www.tivtaam.co.il

אתר חברת ישרקו : http://www.israco.co.il/