כותרות אחרונות
Search

בסילבסטר הקרוב גם העיניים שלכם יהיו בסטייל! עדשות המגע הצבעוניות "Freshlook" מבית "אלקון"

ALCON

בסילבסטר הקרוב גם העיניים שלכם יהיו בסטייל!

עדשות המגע הצבעוניות "Freshlook" מבית "אלקון" עם שלל צבעים מדליקים

להשיג ב "יסמין אופטיק", נווה דקל 19, בית שאן

צילום: יח"צ

עדשות מגע צבעוניות יומיות וחודשיות, בעלות מראה טבעי או דרמתי,  המתאימות הן למי שמעוניין/נת בשינוי צבע עיניים בלבד והן למי שזקוק/ה גם לתיקון ראייה.

הסדרה כוללת מגוון של צבעים ומאפשרת תחושת נוחות בעין מיד עם הכנסתן: ירוק ג'מסטון, אפור, דבש, כחול ספיר, טורקיז, סגול, שקד ועוד…

הגוונים מתאימים הן למי שמעוניין/נת בשינוי עדין של צבע העין או בשינוי משמעותי יותר בשילוב עם הצבע הטבעי של העין.

העדשות בעלות טכנולוגיית הדפסה ייחודית  in 3 1 למראה חדש אך טבעי.

קורין גדעון – צילום: יח"צ

מחיר:

חבילה של 10 עדשות יומיות – 120 ש"ח

חבילה של 2 עדשות חודשיות – 138 ש"ח

צילום: יח"צ

אילן לפידות, מנכ"ל קבוצת "לפידות" יבואנית עדשות המגע "אלקון": "עדשות המגע "Freshlook" מבית "אלקון" מאפשרות למשתמשים , בין אם הם מרכיבי עדשות מגע ובין אם הם מעוניינים בעדשות "Freshlook" לצרכים אסתטיים בלבד, ליהנות ממגוון צבעים:  סגולים, כחולים, ירוקים, חומים ועוד, ולשנות את צבע העיניים ואת המראה הכללי באופן חד פעמי או באופן קבוע לפי רצונם." 

צילום: יח"צ

אודות לפידות מדיקל

"לפידות מדיקל", מקבוצת "לפידות"  אשר נוסדה ב- 1979, מתמחה בייבוא, שיווק והפצת מגוון רחב של תרופות מרשם (RX), תרופות ללא מרשם ומוצרי צריכה, מכשור ואספקה רפואית.

 

החברה משתפת פעולה עם חברות תרופות ויצרניות מכשור וציוד רפואי, ומייצגת בישראל חברות בינלאומיות רבות בהן: לייקה, ב.בראון, אלקון ועוד. לפידות מדיקל משווקת שורה ארוכה של מוצרים בתחומי בריאות האישה, רפואת ילדים, המטולוגיה, אונקולוגיה, דיאליזה ועוד. בנוסף, מובילה את תחום האופטלמולוגיה ורפואת עיניים בישראל, ופעילה גם בתחום סגנון החיים, בשיווק של מותגי משקפיים, עדשות, עדשות מגע ותמיסות, מכשור בדיקה מתקדם ומוצרים נלווים.

 

להשיג ב "יסמין אופטיק", נווה דקל 19, בית שאן